Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

luni, 13 iulie 2009

Azi-examen=umilinta

M-am gandit pe drumul spre casa cum voi concepe eu o frumoasa postare plina de injuraturi si plm-uri, dar... m-am mai calmat!
Proba practica la examenul de titularizare... toate bune si frumoase... pana la locul faptei. O alta "proba" de umilinta pe care am trecut-o, moralul aproape pe minus, din nou. Dar macar am trecut-o si asta din cauza ca am "pile". Da, recunosc! Am pile, care mai bine nu erau... :(
Intarzierea cea cu care ne-am obisnuit deja, e asa de intrata in normal incat nu stiu de ce ma mai mira; privirile pline de dispret ale doamnelor profesoare care alcatuiau comisia - de parca nu vom fi viitoare colege de breasla; aprecierile jignitoare si, de ce sa nu fac si remarca asta?, cam pe langa subiect si unele fara nici o legatura cu ceea ce se desfasura in sala aceea de examen - cum sa pui pe cineva sa-si dea bluza jos pentru ca arata ca o eleva?!? deja este kinky; sfaturile "parintesti" pline de venin si subinteles spuse la finalul examenului... Nu ajunge?!? Nu vreau sa retraiesc ziua pentru ca probabil as mai gasi si altele.
Cum sa vrei sa mai intri in "minunatul" sistem de invatamant al tarii noastre "minunate"?!?
Uite va zic eu cum: de-a dracu' ce e carnea pe mine!!! Nah!!! Ca stiu si expresii din cartier; si ca sa va fac in ciuda sper sa dea Dumnezeu (sau poate nu El) sa iau nota mare la scris si sa-mi aleg un liceu de muzica si sa dati nas in nas cu mine in fiecare zi in cancelarie si sa ne zambim ipocrit si sa va racaie pe creier si sa simtiti un nod in gat stiind ca v-am luat orele alea suplimentare la care tineati cu dintii. Si... gata ca iar imi vine sa injur.

Niciun comentariu: