Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

vineri, 18 decembrie 2009

Azi...

Am inregistrat prima cazatura din aceasta iarna... Cam urata... dar n-am patit nimic. In mijlocul Caii Victoria - sau cum se zice. Eram si cu vioara... bine ca e moale zapada ca altfel eram bucatele si eu si ea, vioara, nu zapada.
Azi... mi-am luat inima in dinti si am iesit de sub tirania sorei mele. Sfidarea suprema: mi-am luat brad!!! Adevarat! Cred ca imi doream unul de vreo 10 ani. Gizaz! Cat de lame... L-am carat singura de la piata, prin troleu. Fuse o experienta interesanta. Am socializat si cu nenea care vindea brazii. E un bradutz special: are 2 varfuri, e bicefal :)) O sa-i fac pozne si le pun aici. Dar dupa ce aranjez prin dormitor. Acum cred ca o sa fiu "la arest" in dormitor. Oricum ieri a fost o cearta crancena... zici ca avem 15 ani nu 25 - ma rog, nu chiar 25 :P :))
Acum cred ca fierbe Elena - aka sor'mea - mwahahahha!!! Sau nu...
Mi-e cam lene si ma gandesc de ce sa ma apuc mai intai. Cred ca o sa mananc pentru ca imi e fff foame. Apoi ma apuc de pregatirea camerei pentru bradutul meu special. Yihiiiii!!!
Pfoai... ce post haotic :))

Niciun comentariu: