Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

marți, 23 martie 2010

Toate's noi si...

N-am mai scris de ceva vreme pe aici - Facebook-ul bata-l vina. Adevarul e ca nici nu am mai avut evenimente sau sentimente majore. Dupa cum scrie in subtitlul blog-ului sau scria o data, feelings are mai fuel.
Azi am fost la miting! Da! Primul meu miting in calitate de bugetar. Ce pot sa zic?!? Am trait sentimente din cele mai variate: de la exasperare la inceput pentru ca nu gaseam nici o fata cunoscuta pana la cea mai profunda si exaltanta retardare cu pancarta. Eh, per total, a fost fun. Sunt constienta ca n-ar fi trebuit sa fie :P De fapt, in ultima vreme, sunt din ce in ce mai iresponsabila. Sau, mai degraba, cum zice un profesor de-al meu, mi se cam falfaie. Nu stiu ce ar putea, fizic sa mi se falfaie mie, dar expresia se potriveste. Creierul, poate, mi se falfaie!!!
Ma cam lasa rece toate chestiile.
Azi m-am cam infuriat spre sfarsitul zilei, la maretul curs de (P)Orchestra. Nu mai intru in amanunte pentru ca mie insami nu-mi vine sa cred ca mai am astfel de sentimente puerile si care nu-mi demonstreaza decat ca inca traiesc o adolescenta intarziata. Mda, cuvinte mari.
Ideea e ca sunt unele lucruri pe care stii ca n-ar trebui sa le simti dar totusi te lasi cuprins de ele. Poate o fi de vina lipsa acelor cursuri de inteligenta emotionala. Recent am inceput sa citesc cartea lui Goleman, Inteligenta emotionala, si cred ca astfel de ore ar fi utile si in cadrul sistemului de invatamant din tara noastra. Nu mai are rost sa ma inflamez, again...
Pfff... Pentru DOMNUL PROFESOR de la orchestra, pe care nu stiu exact cum il cheama, celalalt decat Adi: ar trebui sa mai cititi si dumneavoastra niste carti de psihologie, asa, poate va fac mai simpatic! Dar stiu ca si dumneavoastra vi se falfaie asa ca... Sa fiti sanatos!

Niciun comentariu: