Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

joi, 13 mai 2010

Politica

M-am trezit azi cautand un post de radio la care sa aud conferinta de presa a presedintelui. Si ma gandeam ca am ajuns ca americanii aia indobitociti pe care ii mai vezi prin filme si care dau drumul la tv, oriunde s-ar afla: la bodega, in pat, pe wc, sa auda ce stiri apocaliptice transmite THE PRESIDENT.
Asa ma gandeam si eu: mama, cine stie ce bomba mai zice Base acu'. Pfoai, tot felul de kestii imi treceau prin capatzana. Eh, se pare ca mai mult subtilitati si praf in ochi.
Asa o fi? ca oficialii bulgari si-au scos limuzinele la vanzare din solidaritate cu starea economica a natiunii? Dar cine le cumpara? Macar intentia exista...
Ma duc sa-mi sparg ultimul salariu intreg in mall.....wuwhuuuhwuwuwhwuwuuw

Niciun comentariu: