Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

vineri, 14 ianuarie 2011

Funnytale

Pe asta o scriu doar ca să nu o uit.
Am fost cu mama la cumpărături, în carrefour. Bunica ne-a rugat să luăm pește. Ne uitam noi pe acolo și nimic nu ne făcea cu ochiul până nu am văzut niște pești - era să scriu peștișori, dar erau chiar măricei - care respirau. Proaspeți, vii!!! Sărmăluții! Aveau și o denumire interesanta: crapi somonizați. Și o vedeam eu pe mama că se holba, dar eu credeam că e din cauză că sunt vii. Și o aud că zice: n-am mai auzit de pești din ăștia! Cum nici eu nu mai auzisem, i-am dat dreptate. Dar ea se holba în continuare, foarte mirată. Și deodată începe și râde: ahahah, citise altceva în loc de somonizați. Mi s-a părut foarte funny. Mai ales că mi-am și închipuit, instantaneu, cum ar fi niște pești din ăia cum citise mama.

okeeeeeeeey :D, presupun că asta e altă postare pe care nu o share-uiesc pe facebook :))

Niciun comentariu: