Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

luni, 14 septembrie 2009

Consiliu

Consiliu profesoral insemna, cel putin pentru mine, in liceu, o zi libera. In cel mai rau caz ne chemau profii de instrument sa mai facem in plus.
Azi am avut consiliu. De data asta am luat parte la el. Cam vreo 2 ore am stat degeaba cu ochii pe pereti, dar am avut grija sa-mi iau fatza de speriata asa ca nimeni nu mi-a zis nimic rau :P
Am incercat sa socializez dar am realizat ca mai toti nou-venitii de acolo erau ca si mine: timizi sau si mai rau, prefer sa nu zic :P
Mi-am si intalnit doua mamici... ahhh, primul pachet de cafea si cutia de bomboane... ce sentiment :)) A meritat sa ma fac profesor. Ooo DAAA!!!
N-am destui elevi, dar ma duc maine sa .... "recoltez". Impart fluturase si spun poezie ca la promotie in supermarket. Ce frumos, bine ca am experienta. Trebuie doar sa inlocuiesc poezia cu biscuiti cu alta despre scoli si viori si muzici... hmmm.... Parca as cumpara mai degraba biscuitii aia.
Raceala ma copleseste... durerea de capau la fel si acu mai trebuie sa inventez si niste pliante cu harti si nush ce nebuneli. Nasoala treaba cu raceala asta. Nu prea sunt asa obisnuita. Nu prea merge nici neuronu' dar fraza cu consiliul (cu-co) mi-am pregatit-o de aseara asa ca trebuia spusa pana nu uitam.
Incep sa ma simt iar in largul meu, parca am lancezit in ultima vreme. Acum am iar activitati care ma coplesesc. Parca incepe sa se invarta ceva acolo sus din nou. Knock, knock: yeaaah, i'm awake and running again!!!
Abia astept incercarea intelectuala a masterului. Ca sa ma laud nitel: am intrat a 5-a la Cons :P Nu e mare realizarea, se pare ca nimeni nu a fost prea impresionat. Mai putin eu, care eram foarte stresata de inca un examen la U.N.M.B. Si mai pregatesc inca o lovitura pentru creierasul meu supraincarcat. Vreau sa retraiesc complet experienta din timpul facultatii. Dar acum e "imbunatatita" si cu profesoratul.
Eh, e bine dom'le... vorba catecului: E bine, e bine, e foarte bine... sa nu ma crezi mereu!

Niciun comentariu: