Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

vineri, 4 septembrie 2009

Saptamana 'ceasta

Fuse si Heavy Riders II. Frumos, m-am simtit ok - daca nu era "incidentul" cu trooper m-as fi simtit prea bine si se contrazicea legea lui Murphy! Am incercat o noua schema, "schema cu paru'", acu' ma uit pe filmare sa vad cum a iesit. Publicu' era in delir... dar nush daca din cauza Bucium :P Cert este ca la concursul cu etilotestul de dupa concert a iesit unu', Sinistru' de-i zicea, cu 2.6 alcool, aburi sau ce-o fi fost.
Mda, se pare ca nu o sa vad prea curand dvd-ul cu cantarea pt. ca dvd-shititorul meu e mort. Vesnicaaaa pomenireeee... Multumesc oricum lui Dan pentru eforturile cu partea video, dar nu prea multe multumiri ca a avut si el interese pe acolo.
Ce-am mai facut saptamana asta? A, da, cica am inceput munca. La stat, la propriu :)) M-am dus la frumoasa mea scoala unde mi-am luat postul amarat de suplinitor. Toate bune si frumoase, numai ca trebuie sa ma duc de luni pentru ca profesorii, colegii mei, sunt la perfectionare. Pfoai, sper sa nu trebuiasca sa fac si io din astea.
Marti am si examen de admitere la master. Mai am emotii din cand in cand, dar apoi stau si ma gandesc ca-i totuna si nu-mi mai fac griji. Fuck it, cum s-ar zice!
Azi am deschis ochii intr-o lume murdara: pe strada era plin de afise care faceau reclama la un site unde se vand droguri usoare. Stiu ca sunt ipocrita, dar: IN CE LUME TRAIM?!?

Niciun comentariu: