Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

vineri, 27 noiembrie 2009

Cei tineri...

Politica... multa politica azi. Nu sunt de acord cu politica in scoala. O ora din cursul de azi - nu al meu ci de la facultate - a fost dedicata filmuletului cu Basescu lovind copilul. Eu una nu m-am indoit niciodata ca e real. Dar cursul fiind dedicat si prelucrarii video, printre altele, era interesant de vazut cum nu se poate truca un astfel de filmulet. Nu intru in detalii, mi se par inutile; de ce as vrea sa dovedesc ceva ce stiu ca e real. Sincer nici nu cred ca "incidentul" influenteaza alegatorii respectivului. In fine, ideea e concluzia cursului, in care a aparut o alta fraza buna pentru alegerile noastre. Daca in primul tur am mers pe zicala cu stampila pe crin acum merg pe: "intre hau si mlastina". Hmmm, sa ma gandesc. Proful ne-a explicat si care e haul si care e mlastina, in opinia lui, eu prefer sa las la libera alegere.
Si asta, cu cei tineri... de unde si titlul... adica noi n-am trait in "vremurile alea". Asa si daca noi n-am trait, ce? Noi nu apreciem democratia dom'le, intelegi?!? Deci sa ascultam de cei mai intelepti, care chiar daca nu sunt cu mult mai batrani decat noi, au dreptul sa ne spuna ce sa facem pentru ca ei au prins vreo 10-20 de ani in "comunismul" muribund. C'mon! M-am saturat de chestiile astea.
Dar stiu ca ma revolt aiurea asa ca o sa stau in banca mea.
Mai aud pe cate unu' care se intreaba: "Oare cand o sa fie liniste in Romania?" La mine, in Romania mea, e liniste...




Later edit, am dat search pe google, cititi anuntul de pe e-jobs, funny, hah?!?








Un comentariu:

Mihail Dragnea spunea...

Imi cer scuze, Alexandra, pentru ca te-am ofensat. Realizez ca nu trebuia discutat nimic mai mult decit programa oficiala.
Mihai Dragnea