Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

vineri, 20 noiembrie 2009

Hmmm

De mult n-am mai postat. Se vede ca nu ma mai plictisesc :P Eheee... dar nici nu duc dorul (plictiselii).
S-au intamplat mai multe lucruri care meritau sa fie puse pe blog... dar au scapat neamintite. Niste momente dramatice de pe holul medicului de familie, eternele intamplari zilnice din 102 - cred ca cineva ar trebui sa faca un blog special pentru linia asta, merita! - comentarii politice, de campanie si uzualele activitati cotidiene, la scoli sau la alte scoli :P.
E ciudat asta, eu ma duc si la serviciu "la scoala" si la scoala "la scoala". Ma mai suna mama si ma intreaba: "Unde esti?" Nu prea-mi vine sa zic "la munca"...
A, da, vreau sa consemnez una din "activitatile cotidiene": am avut lectie deschisa. Ooo, daaa!!! THE lectia deschisa! Si cum ziceam despre prima dezamagire intr-un post trecut... Nu m-a dezumflat "de tot", ca sa zic asa, dar oricum, partial, tot au reusit. Dar eu tot imi iubesc copiii si o sa merg mai departe, cu mici adaptari. Astazi am fost la Kilipirim si le-am luat cadouri. Doar pentru 2 dintre ei... mai am inca 8 sa ma gandesc pana la vacanta de sarbatori :D Hi, hi. Sper sa le placa.
La celelalte "scoli" sunt cam in pom. Am examene saptamana viitoare la Conservator :-ss
Daca scap de astea promit ca ma apuc si de site-ul pt. celalalt master :P Sper :D Accept eventual ajutor :D :D :D
Ehhh... si sa incheiem... nu-mi place sa fac politica dar tot se apropie primul tur si-l voi cita pe un prieten intrebat daca merge la vot: "Inchid ochii si pun stampila pe care Crin o cadea!" :P


P.S. Maine avem cantare la Radio3net... Cu cantece noi... Oare cum sa ma imbrac, pt. radio?!?

Niciun comentariu: