Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

joi, 28 ianuarie 2010

Hih

Am ajuns la bilantul semestrului... hmmm, parca numai bilanturi fac. Geeezzz, oricum in seara asta sunt putin complexata :D - dupa ce am citit blogul asta!
Nici nu stiu de ce postez... nimic interesant. Am scapat de juma de an, am vacanta o saptamana, in care pot sa dorm pana mai tarziu, poate termin Dune I, poate ma apuc de studiu si poate fac ceva fun. Plictiseala ma ajunge din nou, nu credeam sa se intample dar... iaca. Astept sa vina ziua mea sa vad cui ii fac scene :D Sau ce imi mai iau mamicile... E ca mistery gift - cei care joaca farmville, stiu! - abia astept sa desfac. Mwahaahha.
I might just stay a teacher forever and ever, and ever.
Am mai spus si asta, cred... Mda, boring, ce ziceam?!?

Niciun comentariu: