Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

duminică, 3 ianuarie 2010

Revelatie de Anul Nou

Aseara mi-am dat seama ca blogul meu nu e chiar atat de personal, adica in felul cum interpretam eu "personal".
Cum ar fi daca as scrie ca aseara m-am pastilat? Chiar daca ar fi sau nu adevarat... ce s-ar intampla daca cineva - de exemplu o mamica sau un tatic de-al copiilor mei - ar citi chestia asta? Pfoai... deci... prin urmare, pe blog trebuie sa scriem chestii comune... adica poti sa-ti exprimi parerile politice, sociale sau culturale... dar nu si pe cele mai intime. Pentru asta exista jurnalul. Ha!!! Si acum imi vine in minte o intamplare de la un seminar de Istorie Contemporana Universala cand proful ne-a intrebat cati dintre noi tinem jurnal... mi-a fost rusine sa zic ca da, dar dupa aia am regretat. In fine.
Profu' de TV ar fi mandru de mine si de constatarea mea... :D
cred :D

3 comentarii:

logical spunea...

oi fi eu vreun necunoscător naiv, dar... ce înseamnă a te pastila ? :D

la mulți ani femeie... să ai parte de multe revelații în 2010, de multe concerte Bucium (de astea să avem și noi parte), de multe concerte solo (că am văzut pe youtube că arcușul dansează și pe alte melodii), de multe succesuri pe plan profesional cu țâncii ăia (ne)recunoscători și cât mai puține lacrimi din dragoste...

Malecsia spunea...

Te rog, nu ma mai numi "femeie". Nu pot sa ma abtin sa nu interpretez in sens peiorativ. Ms.

logical spunea...

ok, iarta-ma... nu vroia sa fie in nici un sens... is just how i address women :D