Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

duminică, 13 februarie 2011

Trist...

Dincolo de revoltator...
Nu pot sa cred in ce mocirla aculturala ne afundam. Incep sa cred ideil paranoice ale televiziunilor "pesimiste" cum ca cineva vrea sa ne cretinizeze. Azi am aflat ca la Conservator, la studiile de doctorat avansat se studiaza manelele si in ce fel construiesc sau influenteaza identitatea nationala!!!
Cum poti sa stai si sa privesti cum societatea din jur devine... namol?
Eu nu sunt persoana care sa vrea sa schimbe lumea, sa se inscrie in analele istoriei etc etc dar totusi, sa asist la asa ceva, nu stiu, sunt prea socata. Cand incepusem sa ma gandesc ca poate si in Romania mea se poate trai...
Poate ca eu pot trai dar de ce sa-mi chinui copiii? Sau, mai potrivit, de ce sa mai aduc pe lume o fiinta in acest mediu? Nu e suficient ca eu trebuie sa asist neputincioasa si sa indur bataile de joc? Of, m-am saturat de acest disconfort intelectual pe care il resimt. Nu e destula grija zilei de maine, sau faptul posibilitatile materiale ma impiedica sa am unele impliniri? Trebuie sa indur si lipsuri intelectualicesti.
N-oi fi eu mama eruditiei dar cumva mi-am format un sistem de valori, cine stie cat de eronat o fi si ala, ca tot din educatia romaneasca sucita si rasucita e nascut.
Din pacate nu cred ca voi scapa de prejudecati oriunde m-as duce. Fie ele intelectuale, etnice, sexiste sau de orice alt tip.
Revenind la mica mea refulatie, va recomand filmul Idiocracy, nu suntem nici noi departe:
http://

Niciun comentariu: