Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

miercuri, 24 iunie 2009

Azi e ziua Elenei

LA MULTI ANI!!!

Vroiam sa postez de ieri dar... n-am postat!
In primul rand: felicitari genialei mele surori care a luat 9,15 la examenul de licenta, cea mai buna nota de la specializarea ei, Publicitate. Apoi felicitari Georgicai care si ea a trecut cu bine peste examene. Si Danei, care desi mi-a tras tzeapa cu cinstea, este sefa de specializare la Poli, cu 10 la licenta - mereu ii uit specializarea. Si acum astept vesti bune si de la Iuliana :) Multa bafta!
Si acum ar trebui sa scriu ce am mai facut. Well... cu riscul de a ma repeta: azi am fost sa-mi ridic diploma de licenta. Da! Din nou. Dar de data asta n-am gasit-o. Nu era gata. Se pare ca Universitatea Bucuresti se misca mai incet decat UNMB. Macar am luat-o pe cea de Bac. Mi-era dor de ea.
Sunt cam suparata azi. Incep sa ma copleseasca niste regrete pe care nu credeam ca o sa le am. Dar mi-am promis ca vara asta o sa-mi fac de cap ca sa-mi rascumpar macar jumatate din ele. Sper sa reusesc.
Am o dorinta de a fugi in lume, oriunde - desi lenea e mai mare decat dorinta si mi-as dori ca macar o saptamana sa stau inchisa in casa si sa ascult muzica emo-ista sau macar satanista. Dupa posibilitati... sa nu-mi stric ratia la torrente.
Nu prea mai am voie sa stau pe net aici la munca... nu mai ajunge netul si la sefa sus in birou. Prea mult travian...
Simt ca sunt intr-o perioada creativa dar nu prea se vad rezultate. Poate din cauza ca inca nu am inceput studiul in domeniul meu creativ de baza :P Eh, se apropie concursul si trebuie sa pun mana. Cat urasc expresia asta! Pune mana si studiaza...
Ok, cam asta e...
P.S. Astept inca bautura de la toate fetele mele... Yuhuuuu!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

e publicitate simpla nu publicitate si reclama :))))))))))))))