Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

joi, 18 iunie 2009

Nervi...

... intinsi la maxim. Picatura ce da pe dinafara. Ultimele secunde la bombete. Vena pulseaza la tampla. Orice expresie plastica/neplastica ce descrie sentimentul de near rage pe care il experimentez de pe la ora 10:00 incoace, cu scurte perioade de intensificare, este adecvata.
Dap! Am fost sa-mi ridic diploma de licenta - MAREA DIPLOMA - de la Universitatea Nationala de Muzica Bucuresti - aka MARETUL CONSERVATOR. Da, da, MARE BATAIE DE JOC! Nu mai conteaza ca am stat si am asteptat-o pe cucoana aia. Unimportant, zice o vorba. Dar pentru eliberare mi s-a cerut suma - MAREA SUMA - de 140 ron. De ce? Pentru ca eu am dat licenta de doua ori. Si ce? Am platit-o a doua oara! Examenul! Profesorii! Pentru ce mai trebuie sa platesc diploma? Cumva o pregatisera de anul trecut si acum au trebuit sa o refaca?!? Cuprinsa aproape instantaneu de draci am intrebat-o pe doamna respectiva, care desigur nu avea nicio treaba cu chestia asta, de ce trebuie sa platesc? Pentru ca asa a hotarat consiliul! WTF?!?
Tare mi-as fi dorit ca a doua facultate sa fi ales Dreptul. Aveam un chef de proces teribil. Precizez, pentru cei necunoscatori, ca nu sunt o fire certareata. Atatea motive din trecut imi veneau in minte pentru vreo 3 procese contra prestigioasei institutii de invatamant - vorba vine, prestigioasa nici macar cu numele as zice, dar e o parere personala, sper sa nu ma dea in judecata, dar, traim in comunism in continuare, asa ca orice e posibil.
Si cand ma gandesc ca i-am promis bunicii ca ma voi inscrie la master tot aici... ma ia cu ameteala, greata, diaree, tot/orice e mai rau pe lume.
Nu imi dau seama cum poti sa termini Conservatorul, adica toate treptele de invatamant, intreg la cap!!! Cum, O, cum??? Cum sa nu innebunesti cand citesti pe foaia matricola ca media pe cei patru ani de invatamant ponderata cu punctele de credit este mai mica decat media neponderata cu aceste puncte de credit? Cand punctele de credit nici macar nu se acorda in functie de nota pe care ai obtinut-o la o anumita disciplina ci pur si simplu ca doar ai urmat disciplina? Si multe alte chestii care te fac sa-ti smulgi parul din cap - la mine ar fi o tragedie pentru ca probabil mi-as smulge jumate' si m-as calma ramanand jumatatea cealalta cheala.
Nu-mi dau seama. Din nou, poate nu inteleg eu sistemul. Dar cum sa intelegi cand nimeni nu e in stare sa-l explice. Versiunile difera de la inspector la inspector, judet, scoala, etc. Descentralizare prost aplicata. Revenind acum, dar tot on topic, parca era mai bine pe vremea comunistilor. Confuzie totala!!! Nah, ce sa mai intelegi?!? Lucruri din astea ma dau peste cap.
Bai, si era o zi asa frumoasa... chiar daca am dormit doar 4 ore azi-noapte... noapte despre care trebuia sa povestesc in post-ul de azi dar a fost eclipsata, negativ, de kktul asta!
Pacat ca nu pot sa injur, poate m-as mai fi racorit.