Asculta radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com">

sâmbătă, 13 iunie 2009

Mda

Aseara am testat personal "nemurirea" informatiilor postate pe Internet.
Acum cateva saptamani am decis sa-mi sterg profilul de Hi5 - cineva mi-a sugerat recent nici sa nu mentionez vreodata ca am avut vreunul. Cand am dat delete scria ca mi se vor sterge toate comentariile, fotografiile, contactele s.a. si nu le voi mai putea recupera. Strategie care, trebuie sa recunosc, m-a facut sa-mi para rau pentru o secunda ca imi voi sterge contul. DELETED!!!
Dar, surioara mea tocilara m-a provocat aseara sa-mi reactivez contul si sa vad daca intr-adevar mi s-a sters ceva din profil. Stia ea ceva dinainte caci, surpriza, sau nu, dupa ce m-am logat imi apare optiunea REACTIVARE. WTF?!? Am apasat si totul a aparut ca si cand nici nu trebuia sa dispara. Hmmm... Nu ca as avea eu cine stie ce poze compromitatoare - alte motive m-au facut sa-mi sterg contul, sau mai bine zis sa-l "dezactivez" temporar.
Morala de azi? Daca mai avea cineva dubii... informatia internet-alizata e nemuritoare.

P.S.: Nu-i asa ca englezii fac cele mai tari filme politiste? Or it's just me?

Un comentariu:

Bucium spunea...

rocknrolla
shoot`em up
crank 1,2
in bruges

england rocks!